Што е CPM и како се распаѓа цената на онлајн рекламирањето

Дознајте што CPM е и како се користи во онлајн буџетирањето

Ако барате да купите онлајн рекламен простор, брзо ќе се вклучите во терминот CPM. Тоа е термин што се користи од страна на индустријата за да зборува за трошоците за "рекламни впечатоци", и тоа е далеку од најчестата мерна единица што се користи во дигиталното рекламирање. Тоа е, исто така, најчестиот начин да се купи и продаде дигитален рекламен простор.

Што значи CPM?

CPM се залага за Cost Per Mille, и е уште еден начин да се каже цената по илјада.

Во овој случај, 1.000 рекламни впечатоци на веб-страница. Не треба да се меша за други слични, но различни, термини вклучувајќи и CPC (цена на клик) и CPA (цена на акција / набавка).

Што е впечаток на оглас?

Понекогаш познат како приказ или преглед на рекламата, една рекламна импресија е еквивалентна на рекламниот сервер кој се повикува како одговор на барањето за страница од прелистувачот на корисникот. Тоа е тоа, и тоа е сè. Некои луѓе погрешно мислат дека рекламните импресии се реклами, кои им се прикажани на корисникот (без разлика дали го забележуваат или не), на веб-страница или друг онлајн медиум. Ова е фактички неточен.

За жал, ова исто така значи дека статистиката на рекламните впечатоци честопати се неточни или измамна. До 15 проценти од времето, објавените реклами се неточни. Потоа, постојат впечатоци од реклами од бот сообраќај (бот е автоматски софтвер кој може да се користи за зголемување на сообраќајните броеви или СПАМ лица), што значи дека ниту еден физички корисник никогаш немал шанса да ја види рекламата.

До 60 проценти од рекламниот сообраќај доаѓа од овие ботови. И, конечно, постои измама за реклама. Во овој случај, бескрупулозните корисници ги кријат рекламите зад другите реклами, кои ги троскуваат рекламните мрежи во реклами со повисоки CPM на страницата. Ова исто така ги зголемува бројките на рекламните импресии, што уште повеќе ги чини рекламодателите.

Можете да прочитате повеќе за ова во оваа одлична статија од Рид Таторис.

Како ли CPM деформација на трошоците за рекламирање на вашиот веб-сајт?

Значи, да речеме дека имате веб-страница и сакате да ја користите за да прикажувате реклами и да заработите пари месечно. Па, ќе треба да седнеш и да откриеш каков вид месечни примања ќе ти биде задоволен. Ако вашиот веб-сајт е нов и има релативно мал сообраќај, нема да заработите многу пари, па така вашата CPM ќе биде многу ниска. Ако вашата веб-локација има голем сообраќај, CPM ќе биде повисока.

Постојат две различни видови CPM стапки - фиксни и променливи. Фиксните стапки се полесни за работа, бидејќи имаш одредена вредност за да се спротивстави на генерираните им реклами. Променливите CPM-и се малку потешки за работа, и овие стапки ќе се разликуваат врз основа на темата на вашата веб-страница, земјата во која сте, рекламодателот и така натаму.

Ајде да направиме брза математика. Имате веб-страница и тоа е просечно 40.000 посетители месечно, со вкупно 120.000 прегледи на страници месечно. Која е вашата веб-страница вреди за вас?

Па, на CPM од 5 долари (што е малку над просекот за 2017 година), ќе го пресметате на следниот начин:

120.000 / 1.000 = 120

120 х CPM $ 5 = 600 $

Повеќе од тоа со 12 и гледате веб-страница со вредност од 7.200 долари во приходот од рекламите годишно.

Кога ќе разгледате неколку милиони прегледи на страници, некои страници служат секој месец, можете да видите колку профитабилен CPM маркетинг може да биде на некои сајтови. Навистина, најуспешните соработници на YouTube прават милиони долари годишно од само дел од приходите од реклами кои YouTube ги собира од нивните страници.

Како и каде да добијам сообраќај за рекламирање со ЦнХИ

Ако сте ги прочитале сите горенаведени и сте заинтересирани да генерирате приходи од CPM преку вашата веб-страница, следното логично прашање е "од каде да почнам?"

Вие нема да бидете во можност едноставно да им пристапите на компаниите и да побарате од нив да почнат да поставуваат реклами на вашиот сајт. Постојат веб-страници и бизниси изградени околу услугата на сообраќај кон сајтови како твое, и тие се многу лесни за да започнете со.

Некои од најдобрите што треба да започнат со вклучуваат:

Направете сметки со неколку од нив и експериментирајте. Откако ќе најдете програма која го надополнува вашиот веб-сајт и носи добри приходи, држи со неа.